Piet Kreel de NS publieksprijs?

Piet Kreel de NS publieksprijs?

Help Piet Kreel in de trein!

Dag allemaal,

Ondertussen loopt het best goed met Piet Kreel. Het boek krijgt goed aandacht en links en rechts hoor ik goede reacties. Er zijn zelfs boeken in België verkocht!

Nu heb ik een brutaal vraagje. Ik weet het is een ‘longshot’, maar er kan gestemd worden op de NS-publieks prijs. Daar kiest het publiek welk boek zij het beste vond dit jaar.

Er is een vrije keuze optie bij deze stemming. Nu maak ik mij absoluut geen illusies dat ik daar ook maar iets kan bereiken, maar het zou zo mooi zijn als er op ‘Piet Kreel is nog wel’ gestemd wordt! Dat brengt in elk geval wat aandacht.

Mijn brutale vraag is dan ook: zou je op mij willen stemmen en eventueel andere leesliefhebbers willen porren? Het zou toch gaaf zijn wanneer Piet Kreel tussen al die bekende namen opeens wat tussen staat? 😃
Op deze site kun je stemmen:  https://www.nspublieksprijs.nl/#top

Help Piet Kreel in de trein!

Hij verdient dit wel op zijn ouwe dag!

Alvast heel erg bedankt!

Ps. Delen, tweeten… alles mag! 🙂

 

ns

7 gedachtes over “Piet Kreel de NS publieksprijs?

Plaats een reactie